Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Koordynator do spraw dostępności

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-03-29 08:00:45 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie, zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami powołał koordynatora ds. dostępności.
Do zadań koordynatora należy:
  • Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępnie do usług świadczonych przez Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie
  • Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
  • Monitorowanie działalności Powiatowego Środowiskowego Dom Samopomocy w Stąporkowie w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
 
Dane koordynatora ds. dostępności:
Małgorzata Młynarczyk
e-mail: