Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Wniosek o zapewnienie dostępności
Akapit nr 1 - brak tytułu
Podstawa prawna: ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Informowanie o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej
Masz prawo poinformować Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno – komunikacyjnej.
Informacja powinna dotyczyć braku zapewnienia minimalnych wymagań o których mowa w art. 6 pkt 1 i pkt 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Informację przekaż nam:
Drogą elektroniczną na adres:
Drogą pocztową: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie
ul. Stanisława Staszica 6
26-220 Stąporków
Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej
Jeśli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami masz prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjne. Składając wniosek musisz wykazać interes faktyczny.
Prawo do złożenia wniosku ma także Twój przedstawiciel ustawowy.
Wniosek o zapewnienie dostępności zawiera:
- Dane kontaktowe wnioskodawcy
- Wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno – komunikacyjnym
- Wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą
- Wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności
Na każdy złożony wniosek Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie odpowie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od złożenia wniosku o zapewnienie dostępności.
Może się zdarzyć, że zapewnienie dostępności o którą wnioskujesz jest niemożliwe we wskazanym przez Ciebie terminie.
W takiej sytuacji Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie niezwłocznie poinformuje Cię o przyczynach opóźnienia i wskaże nowy termin zapewnienia dostępności.
Termin ten nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
W wyjątkowych okolicznościach, zapewnienie wskazanej przez Ciebie dostępności może być niemożliwe.
W takiej sytuacji Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie niezwłocznie Cię o tym poinformuje.
Zostanie Ci zaproponowany dostęp alternatywny.
Wnioski kieruj do nas:
Drogą elektroniczną na adres:
Drogą pocztową: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie
ul. Stanisława Staszica 6
26-220 Stąporków
Pobierz dane XML Wniosek o zapewnienie dostępności Drukuj informację Wniosek o zapewnienie dostępności
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-03-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Młynarczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-03-29 08:03:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-03-29 08:03:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-03-29 08:03:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 964 raz(y) |