Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Koordynator do spraw dostępności
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-03-29 08:00:45 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie, zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami powołał koordynatora ds. dostępności.
Do zadań koordynatora należy:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępnie do usług świadczonych przez Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- Monitorowanie działalności Powiatowego Środowiskowego Dom Samopomocy w Stąporkowie w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Dane koordynatora ds. dostępności:
Małgorzata Młynarczyk
e-mail: