ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Procedura przyjęcia do Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Stąporkowie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia (ETR)

Informacja ogłoszona dnia 2023-05-16 07:30:53 przez Administrator Systemu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Młynarczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-16 07:30:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-16 07:30:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-16 07:30:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
611 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony