ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wniosek o zapewnienie dostępności

Informacja ogłoszona dnia 2022-03-29 08:03:27 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Podstawa prawna: ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
 
Informowanie o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej 
 
Masz prawo poinformować Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno – komunikacyjnej.
Informacja powinna dotyczyć braku zapewnienia minimalnych wymagań o których mowa w art. 6 pkt 1 i pkt 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
 
Informację przekaż nam:
Drogą elektroniczną na adres:
Drogą pocztową:     Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie
      ul. Stanisława Staszica 6
      26-220 Stąporków
 
Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej
 
Jeśli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami masz prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjne. Składając wniosek musisz wykazać interes faktyczny.
Prawo do złożenia wniosku ma także Twój przedstawiciel ustawowy.
Wniosek o zapewnienie dostępności zawiera:
  • Dane kontaktowe wnioskodawcy
  • Wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno – komunikacyjnym
  • Wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą
  • Wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności
Na każdy złożony wniosek Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie odpowie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od złożenia wniosku o zapewnienie dostępności.
Może się zdarzyć, że zapewnienie dostępności o którą wnioskujesz jest niemożliwe we wskazanym przez Ciebie terminie.
W takiej sytuacji Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie niezwłocznie poinformuje Cię o przyczynach opóźnienia i wskaże nowy termin zapewnienia dostępności.
Termin ten nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
W wyjątkowych okolicznościach, zapewnienie wskazanej przez Ciebie dostępności może być niemożliwe.
W takiej sytuacji Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie niezwłocznie Cię o tym poinformuje.
Zostanie Ci zaproponowany dostęp alternatywny.
 
Wnioski kieruj do nas:
Drogą elektroniczną na adres:
Drogą pocztową:     Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie
      ul. Stanisława Staszica 6
      26-220 Stąporków

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Stąporkowie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Młynarczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-29 08:03:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-29 08:03:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-29 08:03:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
909 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony